ZOMERDAG IN DE HERFST
Zomer in Amsterdam
Hier het Oosterdok.
Ik las vandaag dat het een van de drie grote vastgoedverliezen van de RABO-bank heeft opgeleverd, en dat nog steeds doet. Overigens staan die gebouwen niet op de foto’s van vandaag, al zijn die allemaal wel van het Oosterdok.
Maar de zon scheen er gratis op vandaag.
Heerlijk voor mens en dier.
groeten
René









