ZANDVOORT OP MAANDAG

zf1

Tekenles op het strand. Dat hadden wij vroeger niet. Niet dat er in Brabant strand bij de hand was, maar wij hadden ook geen tekenles in het bos dat er wel was, of aan het kanaal:totaal ondenkbaar.

Er stond een fris windje gisteren, maar met een windscherm was het heerlijk, want de zon wist niet van wijken. Alleen het opzetten was nog een heel gedoe. En je kon niet buiten de luwte van het tentdoek, dat was te koud, dus liggen de hele dag. Maar met prettig gezelschap is dat geen bezwaar.

Zelfs in een strandtent gegeten, achter glas maar wel buiten. Vanwege de kouder wordende wind achter de duinen terug, maar dat bleek nauwelijks te helpen: wel daardoor herten kunnen fotograferen.

groet

rené

zf2

zf3

zf4

zf5

zf6

zf7

zf9