WIE HEEFT DIT VERZONNEN ???
Ruim twee miljard euro.
20 Jaar in de verbouwingsrotsooi (plus tien jaar voorbereidingstijd).
En wat blijkt?
Bovengronds blijven de trams gewoon over het traject van de Noord-Zuidlijn rijden.
Hier over de Vijzelstraat.
Zelfs dat voordeel is er niet.
Volgens mij werkt er een tegenstander van die lijn op het stadhuis.
Een hele subtiel slimme.
Of een oerdommerik.
Maar hij heeft vast en zeker niet overlegd met de OPDOF, de Openbare Publieke Dienst Opleuken Fiasco’s
groeten
René
de tram is leuk voor kleine afstanden.
de metro voor lange .
Amsterdam is te klein voor een metro denk ik.
Kitty: geheel mee eens. Kwestie vanzelfkennis en zelfacceptatie.
Amsterdam is op de metro gebouwd. Wees blij dat ze het gat weer netjes dichtmaken ;-).
Blewbird: ::))
Zoek de verschillen 😉
P.S. was metro niet een ander woord voor bodemloze put?
Je zou er een verzakking van krijgen.
Aad: big smile.
Glaswerk: ZOU?? De verzakking was al behoorlijk in de Vijzelstraat. Maar ik moet toegeven dat ik er meer had verwacht dan er tot nog toe zijn geweest.
Laatst zat ik in tramlijn 9 en reed over het Rokin-Damrak, waarbij ik werkelijk dacht dat de tram een meter dieper reed en daarna met enige moeite weer omhoog kwam… 😉