WEER WEERGALOOS FOTOGRAFEER-WEER
Vanochtend toen ik naar mijn werk ging mistte het een beetje.
Bijna te laat gekomen omdat ik het natuurlijk niet kon laten een paar fotootjes te maken.
Het bleef onzonnig totdat ik vrij was, toen brak hij door en ja, ik wist wat me te doen stond.
Van 15.00 u. tot 17.30 u. door de stad gelopen.
En gefotografeerd dus.
Net als ontzettend veel andere mensen die van het prachtige licht genoten.
Ik had alleen eerst even mijn goede camera moeten halen, dan waren ze beter geweest.
Maar als sfeerbeelden gaat het wel, je moet ze niet willen uitvergroten maar zo op het blog kan het prima.
groeten
René
Het bankje van “The Fault Of Our Stars”. Ik heb er een tijdje geleden een post over geplaatst, zie HIER. Ze was er er speciaal voor gekomen en werd door een vriendin gefotografeerd. het bankje was verdwenen maar is weer teruggeplaatst. Er staat ook iets op geschreven over de film:












