VOETSIE EN SELFIE
Op tijd uit Zandvoort weg deze keer: de trein van 17.09 u.
Vóór de regen die ongetwijfeld gaat vallen of al gevallen is, en vóór de hele meute, al was het wel druk.
De heentrein was STIL, maar toen was het ook pas 8.49 u. De vriend waarmee ik een losse afspraak had kwam precies tegelijk met mij aan op het terras van de strandtent waar we eventueel samen koffie zouden drinken, maar alleen had hij de trein van een half uur later genomen. Ik loop altijd erg langzaam, sta soms stil en fotografeer af en toe een schelpje.
Na de koffie ging ieder zijns weegs, verder zag ik hem niet meer op deze dag. Kwam nog wel een bekende tegen, de tweede foto, een selfie, is in zijn zonnebril genomen.
groet
René
Een selfie van hullie:


