VLIEGENDE KABELJAUW

Foto René Louman

Nog nooit was ik op de pier van IJmuiden geweest, terwijl ik heel vaak de wandeling IJmuiden-Zandvoort maak. Gisteren ben ik er op geweest, en een wereld ging voor me open.

Een van de opvallendste kenmerken vond ik de vele vissers die er bezig waren. Met een paar maakte ik een praatje, mocht ze fotograferen en op mijn blog zetten. De foto’s ga ik zo naar hen sturen.

Maar ook vogels heb ik gefotografeerd, en uiteraard de vuurtoren. De vogels komen later.

Die pier was behoorlijk lang en ik was er bovendien niet weg te slaan, dat betekende dat ik pas om 15.00 u. aan de tocht naar Zandvoort begon. Om 21.30 u. was ik pas weer thuis in Amsterdam, ondertussen wel in Parnassia gegeten.

groeten

René

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman