VERSLAAFD AAN VOGELTJES
Het wordt tijd om het maar eens toe te geven.
Misschien helpt dat bij de verwerking er van.
Dus vooruit dan maar, ik erken dat ik zo langzamerhand….
TE VAAK om het nog onder het tapijt te vegen….
VOGELTJES WIL.
Ik kan bijna geen dag meer zonder.
Ik ben een ornitho-junk geworden.
Af en toe schiet ik nog eens wat uit mijn raam, of doe ik nog eens een stad, met desastreuze gevolgen trouwens zoals eergisteren den Bosch…
Maar ik kan bijna niet meer buiten vogeltjes.
Ook vandaag weer, zoals je kan zien.
ZO, DAT IS ER UIT.
Groet
rené








