VEEMARKT

Foto René Louman

Achter het Zeeburgerpad ligt de oude veemarkt.

Althans de straat heet zo, en er staan een paar heel aparte gebouwen, dus dat lijkt me geen boude veronderstelling.

Op mijn fietstochtje vandaag kwam ik er langs, en deze vond ik wel erg mooi.

Morgen een reportage over Zeeburgereiland.

groet

rené