UITZICHT TERUG!
Sinds gisterenmiddag heb ik mijn uitzicht terug.
Alsof ik uit de gevangenis bevrijd ben!!
Alhoewel, het HAD ook wel wat.
Dus hier de laatste uit de gevangenis.
De laatste twee zijn van de achterkant waar ze op de galerij nu bezig zijn. Maar dat is niet zo erg, daar heb ik vanuit mijn keuken toch al nauwelijks uitzicht.
De eerste is van de junks beneden, de tweede van een van de schilders, maar dat is wel duidelijk.
groeten
René
Foto’s van vandaag, achter op de galerij bezig, maar dat is lang niet zo “erg”. Spiegeling in een foto die ik naast de boekenkast, stellingkast van ijzer, heb hangen:
Bijna een Italiaans patio-buurtje:






