PLASSEN IN DE AVOND
Ik kan het af en toe niet laten.
Dat komt ook omdat mijn huidige kleine cameraatje, een Canon 110, er uitermate geschikt voor is. Als ik die had gehad toen ik echt intensief met plassen bezig was…… Hij werkt vooral beter dan die oude waar het avond- en nacht-plassen betreft. Dat ging met de vorige eigenlijk helemaal niet.
De eerste is van het Singel, het café op twee pandjes van de hoek met de Leidse-straat, de andere twee van het gebouw waar Zara is gevestigd, Kalverstraat en de achterkant aan de Nieuwezijds.
Groeten
René

