OUDE FOTO’S VAN VANDAAG
Het lijken zo foto’s van 100 jaar geleden. Vanavond genomen vanuit mijn woning: de buitenkant van het TIPTOP theater met medewerkers en publiek. Voor een kleurreportage van de binnenkant zie mijn post van gisteren.
Op de bovenstaande foto wordt de laatste hand gelegd aan de rode loper.
Groeten
René
Ja het mag wel het TIPTOP theater zijn, maar de kaartjes zijn af te halen in de Theaterschool, daaro, op de hoek!!!:
Vanuit de foyer van de theaterschool werd het publiek, net als gisteren, door de regisseur en deze illusionist naar de plaats van het TIPTOP theater begeleid:
De kale meneer rechts is de historicus van het gezelschap, degene die de research heeft geleid:
Er was een accordeonist bij, in de foyer begeleidde hij een meisje dat prachtig Jiddische liedjes zong:
Deze zet ik er op vrijdag 21 maart bij omdat ik vandaag op het WP hoorde dat degene waarvan ik dacht: “hij lijkt er op maar hij is het niet want hij heeft geen pet op” het TOCH was, en dus ook de andere waarvan ik niet geheel zeker was. Zelfs met mijn goede telelens is dat op 100 meter (minstens) in het donker niet goed te zien:
De regisseur betreedt als eerste de rode loper:
En dan het publiek, waaronder een nazaat van Karl Marx zo te zien:
De illusionist gaat als laatste naar binnen:








