NIGHTWALK

Foto René Louman

Ter oefening ga ik tijdelijk over op het plaatsen van één foto per keer. Dus even geen series.

Dat naar aanleiding van wat Blew schreef.

Ga gewoon even kijken hoe het aanvoelt.

Eigenlijk had mijn reactie hieronder gewoon in de tekst moeten staan, dus zet ik hem er bij: de foto is voor een deel illusie: het was er beredruk, het was GLOW Eindhoven en ik moest echt goed timen om er maar 1 iemand op te zetten, daarom twijfel ik wel eens aan fotografie. Maar als ik besef dat fotografie sowieso illusionair is, wat het volgens mij echt ook IS, kan ik er mee leven, ook al schept deze foto een heel ander beeld dan hij gedaan zou hebben met de omgeving erbij. Overigens klopt het beeld op zichzelf wel, er is weinig mee gedaan.

groeten

rené