NACHTELIJKE TUIN

Foto René Louman

Gisterennacht met zo’n zonnepaneellampje van IKEA door de tuin gebanjerd. Cameraatje op 6400 ISO, weer eens wat anders dan flitsen.

Op de eerste foto het lampje achter de camera gehouden, en dan zo dat ik de schaduw ervan fotografeerde. Op de laatste foto heb ik de schaduw “opgelicht” zodat je kan zien dat het een schaduw is.

Op de andere twee de camera achter het lampje: zo krijg je een spotlight-effect, de hand en het lampje zijn op deze foto’s dus geen schaduwen, maar echt, tegenlicht als het ware waardoor je ze zwart ziet en het bijna is alsof het schaduwen zijn.

Alleen jammer dat er geen egels waren.

groet

rené

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman