MIJN TUIN

tn1

Als je één ding in de tuin verandert ben je nog niet klaar: het evenwicht is weg, en als je dat hersteld hebt ben je een week verder.

Dat is deze week gebeurd: ik moest een iep weghalen omdat hij aan de bovenkant, in het gedeelte waar geen takken uit kwamen, verrot was. Dat vanwege de iepenziekte.

En toen meteen dus maar de es ernaast gesnoeid, want die was aardig uit de hand gelopen. Als consequentie moest ik de takken van alle planten die nu wél licht kregen in andere richtingen dwingen omdat ze in principe nu veel breder konden uitwaaieren. Dus paaltjes in de grond geslagen en de takken met de vrijdag bij de fietsenmaker gekregen oude binnenbanden daaraan vastgemaakt.

Het is werk maar voelt niet als werk.

Ondertussen had ik natuurlijk de camera’s bij de hand.

groet

rené

tn2

tn3

tn4

tn5

tn6

tn7

tn8

tn9

tn10

tn11