KOOLZAAD-SELFIES
In het verpleeghuis van mijn moeder is het ijzige winterlandschap, precies het seizoen volgend, vervangen door een in bloei staand koolzaadveld. Dus hoewel we amper meer buiten komen hebben we toch een reisje gemaakt.
Op de terugweg vandaag stopte ik net als op de heenweg bij De Lucht, en daar stond echt koolzaad, dus heb ik er daar nog maar een selfie tegenaan gegooid.
De stemming lijkt hier beter dan hij in werkelijkheid was. Mijn moeder wil geen koolzaadvelden meer, wil helemaal niks meer en nergens meer heen. Ze wil wel weg, maar dan definitief.
Klok kijken lukt niet meer, maar ze kan op haar horloge wel zien dat het vandaag 31 maart was.
groeten
René

