KONINGSDAG UIT MIJN RAAM I
Deze foto’s zijn van vóórdat ik de stad in ging, er volgt nog een post van toen ik terug was en het al afgelopen was allemaal.
Er was dit jaar niet veel buitenissigs, maar altijd wat te zien natuurlijk.
En ik vind bijna alles leuk om te fotograferen, kreeg het niet voor elkaar om de foto’s van vóór en die van ná mijn stadswandeling in één post te proppen, zoveel waren het er.
Dus er volgt nog een afsluitpost.
groet
rené














