KONINGSDAG UIT MIJN RAAM I

umra2

Deze foto’s zijn van vóórdat ik de stad in ging, er volgt nog een post van toen ik terug was en het al afgelopen was allemaal.

Er was dit jaar niet veel buitenissigs, maar altijd wat te zien natuurlijk.

En ik vind bijna alles leuk om te fotograferen, kreeg het niet voor elkaar om de foto’s van vóór en die van ná mijn stadswandeling in één post te proppen, zoveel waren het er.

Dus er volgt nog een afsluitpost.

groet

rené

umra4

umra3

umra6

umra7

umra9

umra8

umra10

umra11

umra12

umra13

umra15

umra16

umra5

umra18