HOOG
Ik ben gefascineerd door mensen die in de hoogte aan het werk zijn, al jarenlang trouwens. Niet dat ik nou echt hoogtevrees heb, maar ik zie mensen ergens in de lucht dingen doen die ik absoluut niet zou durven.
En ik vind het gewoon een mooi gezicht, dat ook natuurlijk.
Toen ik maandag de stad in ging zag ik al meteen op het Rusland hier vlakbij ramenwassers in de lucht, en vanaf toen ben ik de hele wandeling omhoog blijven kijken. Nou je weet niet wat je ziet.
Behalve dus die hoogwerkers zie je ook geveltjes en aparte daken en mensen die van het uitzicht aan het genieten zijn, ik vond het een feest.
Niet alles was fotogeniek, hier zijn de mooiste, eigenlijk alleen van het Rusland en de Dam waar de kermis werd opgebouwd. Op facebook heb ik er nog een van de Drieharingenbrug met een bouwvakker die daarachter op een dak bezig was.
groet
rené



