GOED LICHT
Vaak zijn mensen elkaar aan het fotograferen en dan denk je: zien jullie dan niet dat het object verkeerd staat: tegenlicht, juist in de schaduw terwijl de fotograaf in het licht staat, achtergrond kan veel beter als je een metertje naar rechts gaat staan etc. Maar deze fotograaf had in elk geval het goede licht gevonden om de jongen met het masker te fotograferen: open plek waardoor het licht tussen de bomen op het pad scheen, bij het Westerpark, vanmiddag.
groeten
rené
