GELIJKENISSEN
Het valt me al op sinds ik uit mijn raam fotografeer, en dat is dus al 16 jaar: mensen die met elkaar zijn hebben eenzelfde soort uitstraling.
Of het nu duo’s of groepjes zijn, gezinnen of stelletjes, families of reisgezelschappen, het maakt niet uit. Vaak hebben ze ook hetzelfde soort postuur, of dezelfde soort kleding.
Eigenlijk gek dat ik daar nooit een post over heb gemaakt, althans: ik kan me niet herinneren dat ooit gedaan te hebben.
Dus hier voor het eerst een stuk of twintig foto’s van mensen waar je dat duidelijk kunt zien.
groet
rené





















