FCK THE WEATHER
Ik was eigenlijk toe aan een mooie na-zomer, niet aan de herfst.
Maar ja, je doet er weinig aan.
En het hep ook zijn voordelen: ik was niet weg te slaan van mijn foto-raam vandaag.
Het resultaat volgt hier onder, al kan het ff duren.
Ik hou niet van vloeken, maar voor een keertje ……beetje naar aanleiding van de weervrouw van RTL waarvan ik vandaag op een filmpje zag dat ze zei: “fuck, dat had ik helemaal niet willen zeggen”, in de veronderstelling dat dat niet uitgezonden werd omdat het niet rechtstreeks was.
groet
rené
