DE WILDE WIND WAPPERT WELLUSTIG
Die titel slaat nergens op, maar het bekt zo lekker.
Enfin, vele Carnavalstochten zijn afgelast.
Maar toch was het een feestje, althans voor mij.
Picturaal gezien.
groet
rené
Hennie, dit moet je toch niet meer doen!! Ik zie je zelfs bij beter weer soms fietsen dat ik denk: volgens mij moet je dat niet meer willen. Je gaat nog eens iets breken, dan is het te laat en heb je spijt:
Die plu was niet in gebruik maar klapte open terwijl ze liepen:
Meer oudere mensen zag ik afstappen:












