DE WILDE WIND WAPPERT WELLUSTIG

wi1

Die titel slaat nergens op, maar het bekt zo lekker.

Enfin, vele Carnavalstochten zijn afgelast.

Maar toch was het een feestje, althans voor mij.

Picturaal gezien.

groet

rené

wi2

wi3

wi4

Hennie, dit moet je toch niet meer doen!! Ik zie je zelfs bij beter weer soms fietsen dat ik denk: volgens mij moet je dat niet meer willen. Je gaat nog eens iets breken, dan is het te laat en heb je spijt:

wi5

wi6

wi7

wi8

wi9

Die plu was niet in gebruik maar klapte open terwijl ze liepen:

wi10

wi11

Meer oudere mensen zag ik afstappen:

wi12

wi13