DE STORM BIJ ZANDVOORT
Het was een prettige storm vandaag aan de kust bij Zandvoort: het regende niet en de zon scheen het grootste deel van de tijd dat ik er was.
Af en toe bleef je stilstaan omdat de wind even sterker was dan jij.
Het was een feest, ook voor de honden, die genoten. Ik sprak nog een labradoedel die het roerend met mij eens was dat het een prettige storm was, heel anders dan die van een paar maanden geleden toen je volledig doorweekt raakte.
groeten
René
Dit heb ik nog nooit gezien: een regenboog tegen een voor een deel blauwe lucht:















