DE MEERKOET EN DE DOOS
Als meerkoet op de wallen ben je natuurlijk wel wat gewend……..
Maar dit zie je toch niet dagelijks, als meerkoet.
En ik ook niet trouwens.
Maar wel vandaag dus.
Ik dacht uit de verte dat het een grote bonbondoos was, maar vertrouwde dat toch niet helemaal.
En zelfs die meerkoet kon zijn ogen niet geloven.
In het water van de Oudezijds-Achterburgwal gewaaid.
groet
René
