CHINATOWN

Foto René Louman

Ik geef het maar toe: ik ben een stadsmens. Je hoeft maar te gaan lopen en je ziet de raarste, interessantste, leukste en naarste dingen.

Kortom: je verveelt je geen ogenblik als je de deur uit stapt.

Maar zelfs thuis niet: je hoeft maar uit je raam te kijken.

Vandaag zonder plan op pad: bleek richting Jordaan, toch de Chambres des Canaux, waar ik hele bizondere dingen ervoer, mooie foto’s gemaakt en soms erg moeten lachen om wat ik zag.

Deze op het laatst gemaakt toen ik via de Zeedijk naar huis liep. Qua foto’s de mooiste.

Verslag van de “canaux” komt nog.

groeten

René

Foto René Louman