BROEK IN WATERLAND VANDAAG

Foto René Louman

Vanuit Broek in Waterland een wandeling gemaakt van 8 kilometer door de weilanden er omheen.

Samen met wandelmaatje Jan die een wandelkaart met 50 relatief korte tochtjes had gekocht waarvan dit de eerste was.

De wandelkaart waaide in de sloot, maar voor de rest zat alles mee: het was prachtig foto-weer, we kwamen een boerin tegen waar we een hele tijd mee kletsten, toen we net honger begonnen te krijgen stond er een lekker bankje klaar terwijl ook juist de zon was gaan schijnen, en de auto had geen parkeerbon terwijl achteraf bleek dat we daar niet hadden mogen staan.

En het was nog reuze gezellig ook.

Heerlijk.

groet

rené

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Goed dat we een plu bij ons hadden, Jan kreeg de kaart uiteindelijk te pakken:

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René LoumanHaar man haalde deze emmer met voer van de boerderij, want dat waren ze vergeten. Alleen zo konden ze de koeien overhalen naar het weiland ernaast over te steken om vervolgens op stal te gaan. De drijfjacht met dat vierwielertje mislukte, dat emmertje werkte feillos:

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Foto René Louman

Wei-water:

Foto René Louman