BANK-EMPLOYÉ OP DE VLUCHT
Vandaag las ik dat er vorig jaar in Amerika 90 miljard aan bonussen is uitgekeerd terwijl in hetzelfde land 47 miljoen mensen onder de armoedegrens leven.
En meer van dat soort cijfers.
Amerika, ons grote voorbeeld.
Alles wat daar gebeurt is tot nu toe ook hier gebeurd, met flinke vertraging.
Het begint zelfs daar, het meest kapitalitische land ter wereld, door te dringen dat er iets niet helemaal klopt.
Er wordt zowaar tegen gedemonstreerd.
Dus wie weet, over een jaar of dertig hier ook.
Groeten
René