ARTIS VANDAAG

ar1Vanmiddag even Artis aangedaan. Het was erg rustig. Artis is momenteel ook niet op zijn mooist: veel verbouwing, de dieren zitten veelal in de slaaphokken vanwege de kou en de beplanting is natuurlijk minimaal in dit jaargetijde.

Toch nog wat leuke foto’s kunnen maken.

groet

rené

ar2

ar3

ar5

ar4

ar6

ar8

ar10

ar11

ar12

ar13

ar15

ar16b

ar17