ARTIS A LA CARTE
Maakt u voor mij die met die streep maar dood, die is zo mooi en lekker groot. Ik heb vanmiddag niet geluncht dus ik heb echt trek. En een wit wijntje erbij, doe maar de huiswijn hoor!
En als voorafje zuig-gorillaatje in een pittige saus.
Of toch de Jan van Gentenborst?
Nee, doe eigenlijk maar gewoon jonge olifantenslurf in roomsaus.
Het toetje laat ik nog even open, al denk ik erg aan zeehondensnuit met aardbeien, maar dat beslis ik later.
Eet smakelijk!!
groeten
René

